Kategorie produktů

Servis a reklamace
SoftAg STŘÍBRO s.r.o.        
Nám. Svobody 219
349 01 Stříbro

tel: 374 623 540, 374 624 742
fax: 374 624 740
e-mail:
obchod@softag.cz
 

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě, zašle emailem zprávu dodavateli, kde do předmětu zprávy vyplní slovo „Reklamace“ a uvede zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.

Dodavatel po dohodě se zákazníkem může zajistit dopravu zboží do servisního střediska pomocí přepravní společnosti. Zákazník v tomto případě zajistí pro zboží nejlépe originální nebo vyhovující přepravní obal a připraví zboží k přepravě tak, aby nedošlo k jeho poškození. Dodavatel v tomto případě neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží k opravě.

Další informace viz též Obchodní podmínky - oddíl Reklamace.

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace